Partner- en ambassadeursavond bij Eosta

Tijdens de Partner- en ambassadeursavond van Stichting Waterpas bij Eosta met zo’n 40 aanwezigen genoten van visie van Volkert Engelsman op de omgang met de wereld en elkaar.

Ook een hartelijk welkom aan Udo Uijterwijk als nieuw bestuurslid, afscheid van onze financiële rots in de branding Piet Visser en de overgang van het voorzitterschap van Erik Juch (9 jaar voorzitter geweest!) naar Leonard Gort.

Natuurlijk stil gestaan bij de resultaten van de Stichting: in 2018 een record van 14.000 kinderen een jaar lang voorzien van schoon drinkwater. Dankbaar voor zovelen die zich belangeloos inzetten om dit doel te bereiken. In tijd, moeite en giften.

Op naar een ambitieus 2019! Met elkaar ervoor zorgen dat steeds meer kinderen op scholen in de regio Mombassa gratis schoon drinkwater krijgen, en hierdoor minder vaak ziek zijn, meer lessen kunnen volgen en zo een fundament creëren dat het voor hen mogelijk maakt een mooie toekomst op te bouwen. Voor henzelf en de generaties die volgen.