Doneren

Help een kind aan schoon drinkwater

Voor 3 cent per dag geeft u een kind schoon drinkwater. Het kind wordt hiermee veel gezonder, groeit beter, kan beter leren en ontwikkelt zich waardoor zijn/haar kansen op een betere toekomst toenemen. Dat betekent dat u voor 10 euro per jaar een kind schoon drinkwater geeft. En voor ongeveer 250 euro per jaar een schoolklas of voor een paar duizend euro een hele school (afhankelijk van de grote van de school). Ook kunt u een weeshuis adopteren om het van schoon drinkwater te voorzien.

Stichting Waterpas is blij met de grote diversiteit aan Vrienden: particulieren, bedrijven, scholen, kerken, netwerkclubs, stichtingen en zelfs sportteams hebben Keniaanse kinderen blij gemaakt met drinkwater.

We proberen zoveel mogelijk een sponsor te verbinden aan een specifiek sponsorobject (een klas, een school of een weeshuis) en de sponsor te informeren over de specifieke situatie van deze klas/ school of het weeshuis. We houden u op de hoogte van de leveringen.

Sponsormogelijkheden

Voor 10 euro geeft u een kind al een jaar lang schoon drinkwater. U kunt ook een klas, school of weeshuis adopteren.